有什么方法可以避免牙齒發黃?使牙齒變白

2019041611:41

許多人在日常飲食中吃太多的酸,腐蝕牙齒,導致牙釉質的喪失。

當然,吸煙,喝茶和喝酒也會加速牙齒變黃。食物中含有的食物也會使牙齒變黃。

過度用力或頻繁刷牙可能導致牙釉質流失和牙齒變黃。

今次同大家介紹既 GlamSmile 牙貼面專家,佢地全新既全瓷牙貼片就可以改善到我而家既煩惱,可以有效又快捷咁幫我將牙仔變白,維持時間亦非常持久 。?

有四種方法可以防止牙齒變黃。一是改變飲食“,要避免顏色?”什么?對於糧食含量較高的食品,可選擇白米、魚、水和牛奶。

多吃深綠色蔬果

後來同朋友一齊上去GlamSmile香港愛威白進行consultation後,先知道原來牙貼面嘅收費無我想像到天價咁高,大部分人都可以負擔得起,而且過程好簡單,唔洗麻醉、磨牙,仲能夠維持長時間,係一個將燦爛笑容升級嘅好方法。

深綠色蔬菜和水果,如菠菜、西蘭花等豐富的礦物質,能在牙齒表面形成保護膜.

使食物色素難以附著在牙齒表面,如花椰菜鐵可形成耐酸膜。保護牙釉質不受酸汙染,防止牙齒汙漬和變色,並幫助牙齒美白。

同朋友一齊上去Glamsmile香港愛威白進行consultation後,先知道原來牙貼面嘅收費無我想像到天價咁高,大部分人都可以負擔得起,而且過程好簡單,唔洗麻醉、磨牙,仲能夠維持長時間,係一個將燦爛笑容升級嘅好方法。

是使用美白牙膏和電動牙刷。刷子溫和幹淨。

最後,“職業經常訪問”,因為牙醫可以清潔牙齒的牙垢和牙齒上的細菌,以確保牙齦的健康。

Glamsmile香港愛威白由享譽國際嘅愛芙蓮醫生創立,係比利時Remedent NV的國際頂級牙齒美容品牌,由1985年成立個人工作室發展至今已,全球40多個城市設有超過100家專門店,絕對能夠堪稱為"全球牙貼面專家",所以我選擇進行資詢,正因為其令人大有信心嘅背景。

如果你真的想長時間保持牙齒,你需要花時間慢慢地保持牙齒。

並定期美白(不要過量),這樣你就可以保持永久的美白。

相關文章:

什么樣的牙齒適合牙齒美白

日常美白牙齒做好這幾點

如何清潔牙齒和美白牙齒更容易

如何自然美白牙齒

以後自信露齒笑!慳錢又有效的美白牙齒方案